Virtual-Future“Buna ziua doamna Elena Virtualescu! cred ca este cel mai frumos lucru sa te intampine vanzatorul spunandu-ti pe nume la intrarea in magazin, iar imaginea ta sa fie afisata pe wall-ul din interiorul magazinului.
Da! nu mai este mult pana ce nu vom ajunge la acest moment. In cazul in care vanzatorul nu o gaseste pe Doamna Virtualescu in baza de date, o va ruga politicos sa isi faca un cont online la el in magazin pentru a dispune imediat de oferta momentului de n%, speciala doar pentru dansa. Doamna Elena Virtualescu merge la raionul de produse cosmetice si trece pe la oglinda magica, consultatntul cosmetic virtual ii va spune ce produs ii este necesar pentru ca ridul de la ochiul stang sa fie eliminat cu o anumita crema speciala tenului ei”.
Frumos scenariu, insa in cativa ani acest lucru va fi posibil. Am ajuns atat de dependenti de virtual si virtual social incat realitatea se indeparteaza tot mai mult.
Daca acum in anul 2013 retelele de socializare sunt intr-o continua expansiune, virtualul din nori (Cloud) bate la usa, in curand vom fi peste tot, desktop-ul personal il vom putea accesa de oriunde am fi, cu o singura conditie sa fi in nori (Cloud). Biometria va fi pasaportul nostru de viitor, ce mai lipseste?
Peste 10-12 ani totul va fi virtualizat, autoturismele nu vor mai avea nevoie de sofer, telefoanele celulare GSM nu vor mai exista, vor fi transpuse in dispozitive microscopice de comunicare, ochelarii virtuali vor fi monitorul nostru personal de informatii.
Da! ochelarii virtuali vor fi la mare moda, pentru ca acestia vor fi dotati cu cele mai sofisticate sisteme de comunicare. Vei afla in timp real date cu zona unde te afli, ofertele magazinelor din zona, asta in timp ce discuti cu partenerul de la celalalt capat al discutiei.
Industria de IT, cea de Marketing Online vor avea cea verticala crestere a tuturor timpurilor atat prin nanotehnologia ce se va dezvoltata cat si partea de Marketing Online Personalizat bazat pe profilul tau din virtual.
Dar sa revenim la subiectul nostru, “Elena Virtualescu a fost la cumparaturi, produsele alese in timpul cumparaturilor au fost deja livrate la adresa personala, acum doamna se indreapta spre coaforul virtual, silistul virtual ii va spune ce coafura va fi potivita”.
Vanzatorii online se vor dezvolta exponential, isi vor imbogatii informatiile datorita retelelor de socializare ce contin datele noastre personale, cat si profilul foto. Reclamele vor fi tot mai personalizate, acestea fiind bazate strict pe baza profilului tau virtual.
Toate acestea vor fi posibile in viitorul apropit.

Articol de: Iulian Brinzoi-Nuta

Advertisements